مسابقه فارکس با 1500 دلار جایزه نقدی ❤️ در بروکر آلپاری♠️
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????مسابقه هیجان انگیز فارکس با 1500 دلار برای 12 نفر در بروکر آلپاری | حساب های واقعی و یا دمو????

فارکس حرفه ای در راستای ایجاد هیجان و انگیزه برای تمامی علاقه مندان به بازار فارکس و ارزهای دیجیتال و همچنین ایجاد یک سرگرمی برای معاملاگران مبتدی و یا حرفه ای فارکس، دست به برگزاری یک مسابقه پر هیجان زده تا بتواند در یک محیط رقابتی سالم، چالشی را برای معامله گران در کارگزاری معتبر آلپاری ایجاد کند.

این رقابت از تاریخ 13 فوریه ( 24 بهمن )  آغاز خواهد شد و در تاریخ 10 مارچ ( 19 اسفند ) به پایان می رسد. این مسابقه برای تمامی افرادی که به افتتاح حساب آلپاری پرداخته‌اند و در لیست فارکس حرفه ای قرار دارند، امکان پذیر است.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

Video Player
 
 
00:00
 
00:30
 
 

 

مشاورین و پشتیبانی آلپاری در واتساپ و تلگرام در تمامی روزهای هفته آماده پاسخ گویی به شما هستند.

 

نحوه شرکت در مسابقه فارکس آلپاری???? جوایز نقدی فوق‌العاده در مسابقه Alpari ????قرعه کشی همگانی بروکر آلپاری و فارکس حرفه‌ای ✨شرایط ثبت نام در مسابقه آلپاری????

 

????بروکر منتخب برای برگزاری مسابقه بروکر آلپاری
????پشتیبانی آنلاین مسابقه تلگرام و واتساپ
????جوایز حساب های ریل 900 دلار
????جوایز حساب های دمو 400 دلار
????جوایز قرعه کشی تمامی معامله گران 200 دلار

 

معامله گران با حساب واقعی یا ریل | گروه 1 با 4 برنده

تمامی معامله گرانی نیاز است تا در کارگزاری آلپاری Alpari حساب افتتاح کنند و یا حساب معاملاتی خود را به لیست مشتریان فارکس حرفه ای منتقل نمایند. افتتاح حساب در بروکر معتبر آلپاری کمتر از 2 دقیقه انجام خواهد شد.

برای آن دسته از عزیزانی که در بروکر آلپاری حساب دارند، می توانند مای آلپاری My Alpari خود را با وارد کردن کد 1201185 به لیست مشتریان فارکس حرفه ای منتقل نمایند.

شما می توانید با استفاده از لینک زیر در بروکر معتبر آلپاری افتتاح حساب خود را انجام داده و سپس در مسابقه بزرگ فارکس حرفه ای شرکت کنید. در صفحه بررسی بروکر آلپاری به معرفی این بروکر و نحوه افتتاح حساب در این بروکر پرداختیم که در صورت لزوم، می توانید ثبت نام بروکر آلپاری خود را به راحتی و با توضیحات پیش بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

???? گروه 1

???? جوایز معامله گران در حساب های واقعی (REAL)

???? نفر اول 400 دلار
???? نفر دوم 300 دلار
???? نفر سوم 100 دلار
???? نفر چهارم 100 دلار

حساب های فعال واقعی در مسابقه ملاک بررسی خواهد بود

نکته : حساب ریل آلپاری فعال باشد یعنی 2 شرط رو داشته باشند:

  • حداقل واریزی 20 دلار.
  • آپلود یکی از مدارک شناسایی (شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی و یا پاسپورت) برای احراز هویت آلپاری در بخش کابین شخصی.

پس در ابتدا قبل از هر کار دیگری این مورد رو تکمیل نمایید و سپس با افتتاح حساب جدید و یا همان حسابی که معاملات رو انجام می دهید، در مسابقه بزرگ شرکت نمایید.

نحوه احراز هویت در کارگزاری آلپاری در بررسی بروکر آلپاری توضیح داده شده تا به راحتی بتوانید حساب معاملاتی و یا کابین بروکر آلپاری خود را در سایت بروکر آلپاری تایید نمایید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

نحوه شرکت در مسابقه فارکس آلپاری???? جوایز نقدی فوق‌العاده در مسابقه Alpari ????قرعه کشی همگانی بروکر آلپاری و فارکس حرفه‌ای ✨شرایط ثبت نام در مسابقه آلپاری????

معامله گران حساب دمو یا مجازی بدون واریزی | گروه 2 با 4 برنده

فارکس حرفه ای برای آن دسته از معامله گرانی که تا امروز وارد ترید نشده اند و یا در بروکرهای دیگری مانند آمارکتس، ویندزور بروکرز، آی اف سی مارکتس و … حساب دارند و یا علاقه مندان به بازارهای مالی هستند که تازه می خواهند وارد دنیا معاملات شوند، هم جوایز نفسی رو در نظر دارد.

پس نیازی به واریز وجه و شارژ حساب بروکر آلپاری نیست. تنها کافی است تا کابین کاربری خود را از طریق لینک زیر در بروکر آلپاری ایجاد نمایید و سپس در بخش حساب های دمو بروکر آلپاری، یک حساب آزمایشی ایجاد نمایید.

با مراجعه به پشتیبان زبان فارسی بروکر آلپاری در تلگرام و یا مشاورین امین خود در واتس اپ در این کارگزاری در بروکر، در قرار گرفتن در لیست شرکت کنندگان مطمئن شوید.

نکته مهم : اگر قبل در بروکر آلپاری کابینی افتتاح کردید، می توانید با مراجعه به سایت بروکر آلپاری نسبت به افتتاح حساب دمو جدیدی اقدام نمایید و سپس شماره حساب دمو یا امتحانی خود را در اختیار پشیبانی آنلاین آلپاری در تلگرام و واتس اپ قرار دهید.

???? گروه 2

???? جوایز معامله گران در حساب های آزمایشی (DEMO)

???? نفر اول 200 دلار
???? نفر دوم 100 دلار
???? نفر سوم 50 دلار
???? نفر چهارم 50 دلار

قرعه کشی برای تمامی شرکت کنندگان مسابقه فارکس حرفه ای | گروه 3 با 4 برنده

تمامی افرادی که به ثبت نام بروکر آلپاری پرداخته‌اند و در این دور از مسابقات فارکس حرفه ای شرکت می کنند، در قرعه کشی شرکت داده می شوند. این قرعه کشی به منظور پرداخت جایزه به عزیزانی است که ما را قابل دانسته و در این مسابقات شرکت می کنند.

تمامی افرادی در مسابقه آلپاری در حساب های ریل و دمو شرکت کرده و حساب آنها پذیرفت شده در قرعه کشی ما قرار خواهند داشت. به 4 برنده خوش شانس به رسم یادبود جوایز رو به صورت تتر (TRC-20) پرداخت خواهیم کرد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

???? گروه 3

???? جوایز قرعه کشی برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقه

???? برای 4 نفر، نفری 50 دلار

 

????انواع مسابقه فارکس آلپاری شرایط شرکت در مسابقه
????مسابقه معامله‌ گران حساب واقعی حداقل واریز 20 دلار و آپلود یکی از مدارک پس از ثبت نام در آلپاری
✨مسابقه معامله گران حساب دمو ثبت نام اولیه در آلپاری بدون نیاز به واریز
????قرعه کشی بزرگ آلپاری تمام شرکت‌کنندگانی که در آلپاری ثبت‌نام کرده‌اند

مسابقه دمو بروکر آلپاری - مسابقه ریل واقعی آلپاری ایرانیان - همکاری فارکس حرفه ای

شرایط و قوانین شرکت در مسابقه فارکس Alpari

نتایج مسابقه بزرگ فارکس حرفه ای در تاریخ 5 آپریل 2023 به همگان در کانال تلگرامی، اعلام و جوایز ارزنده به معامله گران برتر پرداخت می شود.
مبالغ به حساب معاملاتی معامله گرانی که به افتتاح حساب آلپاری پرداخته‌اند واریز خواهد شد و یا به صورت تتر Tether بر مبنای ترون TRC-20 پرداخت خواهد شد.
بدون محدودیت سنی، هر فرد می تواند یک حساب معاملاتی رو به تیم پشتیبانیی فارکس حرفه ای اعلام نمایید. پس هر شماره مای آلپاری MYALPARI و یا هر فرد می تواند تنها یک حساب معاملاتی رو معرفی نماید. تمامی حساب های معاملاتی در متاتریدر 4 و 5 به صورت لایو Live و یا دمو (مجاری) Demo مورد قبول است.

تمامی معامله‌ گران با تمامی روشهای نوسان‌گیری، فست اسکالپ، تریدهای روزانه و هفتگی می توانند با رعایت شرایط زیر در این مسابقه شرکت نمایند:

1. محدودیتی در تعداد معاملات؛ حجم معاملات، لوریج، نوع حساب معاملاتی آلپاری و نمادهای معاملاتی وجود ندارد.

2. میزان حرکت در خلاف جهت موجودی مشتری و یا Draw down نباید بیش از 20% از کل سرمایه باشد.

3. تمامی معامله گران در حساب دمو آلپاری، می‌بایستی که حساب جدیدی اعلام نمایند و شروع معاملات از زمان آغاز روز 13 فوریه باشد.

4. برای معامله گران ریل و لایو، ملاک بررسی از زمان شروع مسابقات است و نباید معاملاتی قبل از شروع مسابقه در حساب معاملاتی به صورت باز وجود داشته باشد.

5. به منظور بررسی حساب های معاملاتی آلپاری، مشخصات اینوستر برای فارکس حرفه ای ارسال شود (فقط و فقط قابلیت مشاهده معاملات).

6. حساب و یا کابین آلپاری از طریق لینک ارائه شده افتتاح شود و یا در صورت وجود کابین فعلی، به مجموعه فارکس حرفه ای منتقل شود.

7. در تمامی طول مسابقه حساب معاملاتی و کابین می بایستی در لیست مشتریان فارکس حرفه ای باقی بماند و در غیر اینصورت از دور مسابقات حذف خواهد شد.

8. برای اطمینان از اینکه در لیست فارکس حرفه ای قرار دارید، می توانید با مشاورین حرفه ای فارسی زبان ما در واتساپ و تلگرام مراجعه کرده و با ارائه شماره مای آلپاری My Alpari خود، این موضوع را استعلام نمایید.

9. حساب های ریل آلپاری که در مجموعه فارکس حرفه ای قرار دارند و یا منتقل می شوند، می توانند درخواست ریبیت و یا کش بک خود را در اول هر ماه میلادی و در طول مسابقات دریافت نمایند.

10. ثبت نام بسته نخواهد شد و هر فردی تا 15 مارچ فرصت دارد تا در این مسابقه شرکت نمایید و یکی از برندگان خوش شانس (معامله گر موفق) باشد.

11. استفاده از انواع ربات آلپاری، اکسپرت و اتوماتیک تریدینگ مجاز است.

12. نوع حساب پایه می تواند به دلار و یورو افتتاح گردد.

13. فارکس حرفه ای مجاز است تا نمودار رشد حساب شرکت کنندگان را بدون نام، اطلاعات شخصی و شماره را اطلاع رسانی کند تا میزان رشد برترین حساب ها و میزان پیشرفت آنها مشهود باشد.

14. زمان مسابقه قابل تمدید نیست و در زمان مقرر مسابقه به پایان خواهد رسید.

15. تک تک شرکت کنندگان، با ارائه آدرس ایمیل، شماره تماس، شماره مای آلپاری و یا شماره حساب معاملاتی خود از طریق ارتباط با مشاوران در تلگرام و یا راهنمایی در واتساپ، می توانند حساب خود را ثبت کنند. از طریق پیام رسان مورد نظر با برندگان یا همان معامله گران حرفه ای تماس خواهیم گرفت.

16. معاملات در حساب های باینری آپشن Fix contracts جزو معاملات محسوب نمی‌شوند.

هم اکنون ثبت نام بروکر آلپاری خود را هم اکنون انجام دهید تا بتوانید یکی از برندگان خوش شانس و یا معامله گران موفق باشید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

نحوه شرکت در مسابقه فارکس آلپاری???? جوایز نقدی فوق‌العاده در مسابقه Alpari ????قرعه کشی همگانی بروکر آلپاری و فارکس حرفه‌ای ✨شرایط ثبت نام در مسابقه آلپاری????

مسابقات فارکس حرفه ای در بروکرهای معتبر فارکس ایران

مسابقات فارکس در بروکرهای معتبر مانند لایت فارکس، روبوفارکس، لایت فارکس، هات فارکس در 2 دسته مسابقات دمو فارکس و مسابقات واقعی فارکس برگزار می شود. اخبار تک تک این وقعایع را منتشر کردیم و در کانال فارکس حرفه ای، تمامی مسابقات اطلاع رسانی شده.

یکی از بهترین بروکرهای فارکس ایران که مسابقات هفتگی در حساب دمو را رائه می کند، بروکر لایت فارکس است. در برخی موارد شرایط مسابقه لایت فارکس بسیار جذاب و جوایز بسیار ارزنده است.

برای شرکت در مسابقه دمو لایت فارکس می توانید از طریق تنها نماینده رسمی بروکر لایت فارکس، ثبت نام را در 1 دقیقه انجام و در مسابقات فارکس لایت فارکس شرکت نمایید.

مسابقات دمو فارکس یا همان مسابقات مجازی لایت فارکس از محبوب ترین مسابقات فارکس در سطح جهان است و این مسابقات فارکس جهانی با میزبانی لایت فارکس و روبو فارکس انجام می شود.

شایان ذکر است که مسابقات فارکس در بروکر فارکس تایم هم برگزار می شد که این مسابقات در سال 2022 برای تریدرهای ایرانی مقیم خارج از ایران با همکاری فارکس حرفه ای و بروکر معتبر فارکس تایم برگزار شد.

سوالات متداول مسابقه فارکس آلپاری Alpari

مسابقه فارکس آلپاری چه زمانی برگزار می‌شود؟

این رقابت از تاریخ 13 فوریه ( 24 بهمن )  آغاز خواهد شد و در تاریخ 10 مارچ ( 19 اسفند ) به پایان می رسد. این مسابقه برای تمامی افرادی که به افتتاح حساب آلپاری پرداخته‌اند و در لیست فارکس حرفه ای قرار دارند، امکان پذیر است.

با حساب های سرمایه گذاری پم یا کی پرید بروکر آلپاری می توان در مسابقه شرکت کرد؟

بله. می توان با حساب های PAMM و یا کپی ترید مدیران حساب و یا حساب های سرمایه گذاری بروکر معتبر آلپاری در مسابقه فارکس شرکت کرد.

چگونه با حساب واقعی در مسابقه آلپاری شرکت کنیم؟

آن دسته از عزیزانی که در بروکر آلپاری حساب دارند، می توانند مای آلپاری My Alpari خود را با وارد کردن کد 1201185 به لیست مشتریان فارکس حرفه ای منتقل نمایند. مشاورین و پشتیبانی واتساپ و مشاوران در تلگرام در تمامی روزهای هفته آماده پاسخ گویی به شما هستند.

انواع حساب های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در بروکر آلپاری قابل انتخاب است :

  • حساب نانو Nano
  • حساب استاندارد
  • حساب ای سی ان ECN
  • پرو ای سی ان Pro ECN

مسابقه فارکس آلپاری در حساب دمو چگونه انجام می‌شود؟

پس نیازی به واریز وجه و واریز به حساب آلپاری نیست. تنها کافی است تا کابین کاربری خود را از طریق لینک زیر در بروکر آلپاری ایجاد نمایید و سپس در بخش حساب های دمو بروکر آلپاری، یک حساب آزمایشی ایجاد نمایید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

چه کسانی در قرعه کشی فارکس آلپاری شرکت داده می‌شوند؟

تمامی افرادی که به ثبت نام در بروکر آلپاری پرداخته‌اند و در این دور از مسابقات فارکس حرفه ای شرکت می کنند، در قرعه کشی شرکت داده می شوند. این قرعه کشی به منظور پرداخت جایزه به عزیزانی است که ما را قابل دانسته و در این مسابقات شرکت می کنند.

برنده‌ها و جوایز مسابقه فارکس آلپاری چگونه ارائه می‌شود؟

نتایج مسابقه بزرگ فارکس حرفه ای در تاریخ 5 آپریل 2023 به همگان در کانال تلگرامی، اعلام و جوایز ارزنده به معامله گران برتر پرداخت می شود. مبالغ به حساب معاملاتی معامله گران در بروکر آلپاری و یا به صورت تتر Tether بر مبنای ترون TRC-20 پرداخت خواهد شد.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: مسابقه کارگزاری آلپاری , قوانین شرکت در مسابقه الپاری , قرعه کشی بزرگ آلپاری , مسابقه حساب واقعی و یا دمو , معاملات در بروکر الپاری ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: